Sorry och förlåt

För att ja inte har bloggat på typ hundra år. Men jag känner att jag inte riktigt haft tid med bloggen denhär veckan. Jag har ridit haft innebandy träning joggat med laget och köpt en ny i phone massa läxor osv... Jag passar på att göra ett extra långt inlägg just nu så att alla ni Goa bloggläsare har nått att läsa. Så i dag har vi studiedag för att alla lärarna skulle planera nått. Därför ska jag möta Maja så ska vi gå till parken och där ska vi träffa 3 killkompisar och därifrån tar vi tunnelbanan in till grönalund( lyzzs) så ska vi vara där typ hela dan. Och sen klockan 20:00 så ska vi kolla på LMFAO konsert på grönan. Puss puss



Dagens brud:
Hollister tröja
Svarta byxor från salt
Mascara
Och en hollister kofta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0